Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

„Praxe ukazuje, že vzrušení žen lze podpořit

mnoha mechanickými "hračkami". Nejlépe se v tomto směru osvědčuje Porsche 911 Carrera.“

Rolls Royce Silver Shadow, barva tusim dark blue

To už ani nevím, kde jsem tento bonmot četl, ale přijde mi v prvním plánu docela vtipný a až na druhé „přežvejknutí“ si uvědomuji, že ten tvor, co to psal, pokud to myslel vážně, absolutně nerozuměl ženským.

Romantická ženská duše nikdy neuvažuje tak jednoduše: „Týjo, fáro za meloun, hup do něj!“ U průměrné mladé ženy, ačkoli co se dnes rozumí pod takovým rozplizlým pojmem průměrná mladá žena? Žádná žena není průměrná a kdybyste jí to řekli, tak hned uslyšíte, jak velmi nadprůměrný počet různorodých urážek má v repertoáru. Žena nikdy neuvažuje u auta o ceně, stejně jako nikdy neuvažuje u muže o tom, jak je oblečen, jak uhlazeně se chová, jak voní, jak pevný zadek má pod plandavými kalhotami od Armaniho, žena stejně jako u muže si cení charakteru a nikoli vnější slupky, tak u auta ji zajímá výkon motoru, kruťák, jak ženy rády říkávají krouticímu momentu, a také okamžitá spotřeba. Co to říkáte, že je to nezajímá? Mýlíte se! Sám jsem odposlechl rozhovor dvou půvabných dam, které si s přivřením všech čtyř očí sdělovaly důvěrně cosi o kruťákovi, který byl zřejmě ovládán jednou z nich. A ještě si velikost toho kruťáku ukazovaly rukama!

Ale jo, tak dobrá, odhalili jste mě, dělal jsem si srandu, ale jedno popřít nemůžete, u žen udělátko značky Porsche tvoří jenom jedno sklíčko krasohledu, jenom jednu fasetu briliantu všedního dne. Dalšími aspekty, ploškami tisícihranu, jsou otázky po původu onoho přibližovátka, není-li kradené a jak jeho barva půjde k těm novým botičkám, jestli ten páprda řidič netrpí náhodou nějakou závažnou srdeční chorobou s očekávaným progresem obtíží, končícím zavčas exitem, co na to řekne Marcela, jestli zezelená úplně nebo jenom tak do barvy, kterou Joni Mitchell nazvala little green, jestli by jí to přibližovátko ten páprda náhodou co nejdřív nepřepsal a tak obdobně.

Někdo však nepoužívá jen potomky onoho pradědečka, kterého nakreslil sám velký Ferdinand Porsche, jsou mezi lovci rozšířeny i jiné zbraně firem jako třeba Lamborghini, původně výrobce traktorů, který prý přesedlal na závoďáky z hecu, beru-li to od poršáků, bavoráků a medvědů na jih, Maserati, Alfa Romeo a Bugatti se svým fungl novým Veyronem, poslyšte, ale to snad pojmenoval někdo ze středních Čech, nazvat takové dělo „vejronem“ fakt mohl jenom vtipný Čech.

Když to ale vezmeme od poršáků na sever, tam jsou k mání zbraně jako Lotus, Bentley nebo Jaguar. Prostě ve všech zemích po celém světě mají lovci k dispozici celý arzenál zbraní na nevinné mladé ženičky. O lovech v zámoří se šířit nemohu, nehrál jsem s nimi kuličky. O generacích dětí, počatých na zadních sedadlech amerických osobních autobusů, jsem jenom četl. Já jsem byl a dodnes jsem typický Evropan, který rád řídí a ne poslouchá, jak se mu auto řídí samo.

Já jsem Evropan, co Evropan, já jsem Středoevropan jako poleno i v mnoha jiných ohledech, v době, kdy se v zámoří učili mí vrstevníci řídit klimatizovaná auta svých tatínků, já spával pod širákem a pil ze studánek. Na nádraží jsem zalamoval palec se stejně střelenými kamarády, tahal s sebou všude kytaru a foukačku. To zase byla taková naše zbraň na nevinné mladé ženičky. Každý z nás uměl aspoň pár akordů a pár písniček. A když neuměl, tak stejně hudlal. A ony měly stejně snivé zvlhlé oči, jako když dnes přijede mladík poršákem.

Jasan, dnes všichni sklízíme plody svého mládí, znáte to, chlapi. Ráno je ti líp, ale večer ti bude zase hůř, ráno ti bude zase líp, a tak dokola, jenže ta mrcha tělo si všechny ty tvoje operace z mládí pamatuje, jednou ti za ně vystaví účet, kdo lehával po studených mezích, u vody, nad ránem, jenom tak, pod širákem, joj, jaký to býval juná. Dneska, když se mám sehnout pro vypadlou tužku, tak na to málem dělám projekt!

Ale to jsem se dostal hodně daleko od tvrzení, že vzrušení žen lze podpořit mnoha mechanickými "hračkami." Při tom vůbec není pravda, že Porsche 911 Carrera je tím, co u romanticky založených žen a dívek zvedá vlnu vzrušení. Každý ví, že ve skutečnosti je to Rolls Royce Silver Shadow s bílými stužkami nad kapotou motoru.

Autor: Jiří Pospíšil | pondělí 9.2.2009 9:30 | karma článku: 16,78 | přečteno: 1247x
  • Další články autora

Jiří Pospíšil

Můj zdejší blog mně připomíná

dráždění erotogenních zón frigidní milenky.

28.2.2009 v 9:30 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2252x | Diskuse| Ostatní

Jiří Pospíšil

V žádné kuchyni

by neměla chybět myčka na nádobí, nejlépe nějaká sladká a mladá, která by na sobě měla jen zástěru a nic jiného.

27.2.2009 v 9:30 | Karma: 21,35 | Přečteno: 2780x | Diskuse| Ostatní

Jiří Pospíšil

Byla krásná, byla milá…

Tahle slova Jiřího Suchého mě napadla, když jsem tu ženskou poprvé spatřil. Na první pohled na ní bylo všechno akorát, ale při bližším ohledání se to zvrtlo.

26.2.2009 v 9:30 | Karma: 16,96 | Přečteno: 2566x | Diskuse| Ostatní

Jiří Pospíšil

Také si čtete na záchodě?

Na světě žijí jen dvě základní rasy lidí, žádná bílá, rudá či žlutá nebo černá plemena, jak nás učili v přírodopisu, lidstvo se dělí na dva základní druhy: Ty, co na WC čtou, a ty, co je za to srdečně nenávidí.

25.2.2009 v 9:30 | Karma: 20,17 | Přečteno: 2130x | Diskuse| Ostatní

Jiří Pospíšil

Jsme opice chladného Boha.

Tahle věta mě napadla, když jsem četl lákání přítele k práci s hudbou na počítači. Psal tehdy: „Na počítači můžeš zkoušet komponovat třeba pro celý symfonický orchestr, nahrávat si sám klidně pětičlenný pěvecký sbor a pak si tam nastavit akustiku jako v chrámu. Dokonce si můžeš vybrat v kterém.“

24.2.2009 v 9:30 | Karma: 12,80 | Přečteno: 1511x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy