Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RepairDiablo

22. 1. 2009 21:28
lásky rozumné jako příkaz k šetření elektrickým proudem

...a že jich kolem nás je? Naproti tomu po švejkovsku: Nebýt těch rozumných (někdy až věcných ), nepoznali by jsme tu nespoutanou, odpoutanou. LáskuVR^ Jak jinak než karmu!:-)

0 0
možnosti

eNden

22. 1. 2009 16:50
Já jsem měla

štěstí, mě poslala mého vyvoleného moje babička, zařídila to tam odsud, ne osud.... Krásný článek...:-)

0 0
možnosti

Beky

22. 1. 2009 12:37
Pěkně se to čte!

Pěkné odpoledne, pane Pospíšile,

moc se mi líbí Váš nový blog :-) Moc hezky se to čte! Je v tom pravda, trocha poezie a také ty běžné, každodenní záležitosti, které známe všichni a ze kterých se skládá náš život - nákup v obchodním centru, vědět, na kterém místě je ona parfumerie, abych tam mohla vyrazit a nemusela bloudit...

Váš nový blog oceňuji karmou R^, neboť si ji právem zasloužíte...

Vidíte i ve všedních dnech krásu a tu né každý z nás vidí...

H. R. Šiander

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy