Diskuse

Hra na sochy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nicoll

25. 1. 2009 23:27
krutá hra

Víte,je zvláštní,že jsem přečetla mnoho Vašich článků,a přes Vaši stálou věrnou klaku obdivovatelek,které tleskají vždy,když něco vytvoříte, a přestože jedna z nich si dovolila Vaše dlouhá souvětí srovnat s Hrabalem(promiňte,taková souvětí už nikdy nikdo nenapíše),nikdy mi nic neutkvělo v paměti.Připadalo mi to jako zbytečně popsaný monitor.Ale dnes,nevím proč,jste mně zaujal.Ne,tuhle hru jsem nikdy nehrála,ale dovedu si představit veškerou krutost a ponížení,kterou působila.I když jste se při ní zamiloval,bylo to vlastně vynucené,nepřirozené.Já vím,děti to tak nevnímají,ale mám pocit,že tuhle hru i dnes hrají lidé jeden s druhým,ale ten druhý o tom často ani neví.To je prostě manipulace a dětská hra získává zcela jiný rozměr.Děkuji a pište takhle víc!R^R^

0 0
možnosti

pospa2006

26. 1. 2009 6:00
Re: krutá hra

víte, jestli jsem jedné ženě připomněl Hrabala, to musíte vnímat tak, že je to její pocit, že souvětí jako od Hrabala už nikdo nikdy nenapíše, je zase váš pocit, a jak známo, pocity operují jen ti, co se jim nechce do fakt

a ke zbytečně popsanému monitoru, vy máte tento pocit, jiní zase považují mé texty za obraz celého jejich života, zase pocity, zase jedna pravda proti druhé

mohu vám slíbit jedno jediné, že psát nepřestanu, ať už veřejně nebo do šuplíku, ostatně do šuplíku píšu desítky let práv+ě proto, že nstojím o tyhle rozbory, stejně jsem to měl s fotkami, nad nimiž jedni jásali a druzí vyjmenovávali, co jim podle nich chybí, jak by to udělali oni, a nejhorší byli ti, co věděli, že takhle ne, ale nevěděli jak teda

mějte krásný den, a pokud by se vám v mé kavárně nelíbilo, spraví to jediné kliknutí na klávesu escape nebo kterou při takových příležitostech používáte:-)

0 0
možnosti

eNden

25. 1. 2009 10:29
Je tak, hru na sochy jsem úplně zapomněla

a přeci jsme ji jako děti hrály. Vaším přičiněním jsem si uvědomila, že tuto hru se mnou život stále hraje...:-)

0 0
možnosti

fakta666

25. 1. 2009 9:38
ANO,a kdo není socha,dotýkají se jej zdravotní poplatky a

jelikož ty se na oči nedostanou, tak jednoduše zadá vyhledávač google   paní filipiová na slovíčko blog idnes a začte a zaposlouchá se a pokud bude mít zájem je tam odkaz kde jse kdykoli nya stránkách vítááni a dočtete se i předchozí článek pane cikrte na slovíčko....[>-]

0 0
možnosti

Yurek

25. 1. 2009 11:02
Re: ANO,a kdo není socha,dotýkají se jej zdravotní poplatky a

vy jste vážně nemocná, ale nemocná závistí a nenávistí - přestaňte už otravovat s tím pitomým spamem, zalezte někam do koutka a tam si v klidu a tiše chcípněte...

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy