Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

eNden

31. 1. 2009 15:19
Předovka?

znám krajové označení, hojně v Česku užívané - předkyně,  a v moravsko-slezském nářečí - předovkyně, to záleží na tom, kterého národopisného znalce uznáváte. Já uznávám Tavolníčka, ten zaznamenal krajové označení předvojka. Tak si potom vyberte....;-D

0 0
možnosti
P

pospa2006

31. 1. 2009 16:50
Re: Předovka?

výlučně sebe, výlučně sebe, drahá dámo

mou prababičku si příliš než z jedné dvou fotografií nepamatuji, nemluvil jsem s ní vůbec, a výraz předovka použil kdysi jakýsi muž o nějaké své prapředce, tak jsem to zkusmo použil, co to udělá, neudělalo to nic

ale ručnice, jak se také někdy v minulosti říkalo samohaně, mám rád, a líbí se mně různé systémy zámků, kde se dopnu k nějaké výstavě, hup! a už jsem tam

0 0
možnosti
N

nicoll

31. 1. 2009 11:45
Mzda

strachu je skvělý film,viděla jsem ho kdysi v kině ve filmovém klubu,to tam ještě dávali filmy,které nebyli nikde jinde k vidění.

Ano ano,každý máme na sobě kousek pěkného,někdo krásná lýtka,jako Vy,někdo se umí krásně smát očima,někdo má ruce jako klavírní virtuoz,jde hlavně o to,mít rád sám sebe,pak to vyzařuje a člověk je krásný i pro ty ostatní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy