Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pospa2006

12. 2. 2009 4:42
děkuji všem

a zvláště vám všem, co jste zašli ke mně do hlavy a pochopili, že můžeme být cokoli a čímkoli, aniž bychom zvedli prdel z křesla, že můžeme psát o lidech, aniž bychom je kdy potkali, že můžeme zatratit politiky, aniž bychom je jmenovali, že můžeme naprosto všechno, aniž bychom to vyslovili

ti, co prožili totalitu a nevyrůstali na komiksech, mají s tímhle způsobem čtení své zkušenosti, které jim dnes pomáhají

jsou ti lidé velmi zvýhodněni oproti jiným ale zase mají jednu nevýhodu, že dřív umřou ;-)

0 0
možnosti
JM

alive

11. 2. 2009 20:45
Ale vždyť

je to úplně jasné. Naše maminky a babičky říkaly: co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek.

0 0
možnosti
R

RepairDiablo

11. 2. 2009 20:38
Nejspíš budu také anarchista

protože ve vašem článku nejenže vidím smysl, ale i souhlasím s jeho závěrem. Vůbec mě nepříjde absurdní natož nepochopitelný. Že jdete k jádru věci a neplýtváte slovy na Paroubky, Topolánky a globální krize, je osvěžující. R^:-)

0 0
možnosti
BH

BoboHml

11. 2. 2009 14:11
Jsem asi mimo formu

8-o?

nějak to nejsem schopen pochopit.Pardon.

0 0
možnosti
ZT

juhola

11. 2. 2009 13:39
Přejete si psát odnikud nikam.

Tentokrát vám to vyšlo. Text smysl nemá. Nezoufejte však, dobrý muži. Takových textů je tady více, a ještě více je bezobsažných diskuzních příspěvků. Včetně mého. Ale těšilo mě ho napsat.

0 0
možnosti
N

Nero

11. 2. 2009 9:49
Komentoval jsem před chvílí

Na blogu lidkonin o Rakušanové

0 0
možnosti
P

pospa2006

11. 2. 2009 10:41
Re: Komentoval jsem před chvílí

úžasné

vy si fakt myslíte, že mě zajímá názor mně neznámého člověka na názor mně neznámého člověka?

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy