Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H0

hasmen 01

17. 2. 2009 11:06
...

Na vojně jsme měli boršč každou středu a přiznám se,že jsem se na něj vždy těšil...Dnes je to více jak 25 let a od té doby jsem si to v civilu nikdy nedal,ani nevím proč :-)

0 0
možnosti
V

vabank

17. 2. 2009 11:02
Jirko dobrýýýýýýýýý.....!

Škoda a ke smutnění , že takovéhle fajnůstky nemožno číst v oficiálním tisku.

A tak halt budeme číst ukoktanýho a uprskanýho Komárka. -...Ach jo ...Karma;-)

0 0
možnosti
JM

alive

16. 2. 2009 23:39
pokračuji

poněkud jsem se rozhodila, proto mi vyjelo jen to oslovení. Ten váš mužský svět je tak krásný...Todle bohužel ženský většinou neumí, ony se pořád derou do nějakých spolků, kde si huntují tělo všelikým cvičením, aby se chlapům líbily a žádná se dnes neumí přiznat k tak pěkně jako Vy k lásce k dobrému žvanci, navíc s láskou připravenému.

Samozřejmě karma a těším se, co z Vás vypadne dál.

0 0
možnosti
P

pospa2006

17. 2. 2009 3:57
Re: pokračuji

zrovna včera jsem se handrkoval s přítelem, co zastával teorii mužského a ženského světa, podle mě to tak není, málo chlapů umí žít a stejně tak málo žen, myslí si, že život je nějaká účtenka, která když je popsanější, tak víc znamená

poznal jsem ženy, které se uměly smát stejným hloupostem jako muži, a poznal jsem muže, kteří byli marnivější než movie stars

vysportované tělo vydrží přesně stejně dlouho jako láska, když láska vyvane, nepomůže nic a je jedno, zda se trápí miss nebo mařka

nicméně jste na dobré cestě, když si to uvědomujete, odtud je už jen kousek k radosti z toho, že o tom to podstatné víte

0 0
možnosti
JM

alive

16. 2. 2009 23:34
Milý Pospo,

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy