Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vnislav

17. 2. 2009 13:58
Ne, nečetl jsem to.

Jsem běžný čtenář, teď tady, za 5 minut kdovíkde. Zkrátka je to dlouhé, nečitatelné.

Ale nadpis jsem zvládnul. Pokusím se tedy vám odpovědět. ZKUSTE TO S NĚJAKÝM CHLAPEM! :-P

0 0
možnosti

zdeseny obcan

17. 2. 2009 17:15
Re: Ne, nečetl jsem to.

O dost prichazite ze to nectete.

0 0
možnosti

tekanna

17. 2. 2009 11:43
Děkuji

Díky za opět jednu z Vašich rozvětvených "povídaček" (ve smyslu "to by člověk nevěřil, že lze přenést na papír, co většinou zachová svůj charakter jen v projevu mluveném")! :-) Někdo dokáže udržet souvislý tok myšlenek, někdo má zase styl, Vy oplýváte obojím v neomezeném množství a v osobitém podání. :-)

0 0
možnosti

pospa2006

17. 2. 2009 12:01
Re: Děkuji

ba já vám děkuji, jste moudrá mladá dáma, která ví, že chlapi jezdí na pochvaly a mají spotřebu jako ruský tank, soudím, že máte život ráda a dokážete si jej řídit a zařídit, aby moc netlačil

přeji vám zlaté dny a nachové noci!

0 0
možnosti

Bedra

17. 2. 2009 10:09
No vida!

Někdy to však vyjde a text fakt smysl má také...!?R^ Docela jsem se však pobavil;-D;-D

0 0
možnosti

pospa2006

17. 2. 2009 11:12
Re: No vida!

však také byl psán speciálně pro vás

ale už zítra nebo pozítří zase přijdou nesmysly pro jiné čtenáře, musíte jim to dopřát, oni se také rádi docela pobaví;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS