Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BB

Bigbadaboom

16. 10. 2009 12:49
Škoda

Celkem jste vystihl i můj pocit z blogů zde...jen doufám, že když někam přeejdete/ založíte vlastní stránky, tak že vás ten google vyčmuchá...

0 0
možnosti
KS

Karel Soják

8. 10. 2009 20:07
chybíte mi!

vraťte se, člověče, Nepilovský vypravěči..fofremm! vaše slvova o dráždění pohlaví frigidní milence a o dost trapné nefuknčí šaškovské domobraně se mi vybavují pokaždé, když na blog.idnes.cz příjdu!

0 0
možnosti
LV

Větva

29. 6. 2009 16:09
Kaj ses schoval?

...tuž kajzje, Jura? Neřikej mi, žes to tak dluho bez blogu vydržel? Kaj se schovavaš?8-o

0 0
možnosti
MZ

Zakov

10. 6. 2009 22:23
Dekuji Vam.

Diky Vam za vsechny clanky! Rozesmaly, pohladily po dusi, donutily zamyslet se... Doufam, ze v psani budete pokracovat. Vlastni web je dobry napad!

0 0
možnosti
A

abc01

29. 3. 2009 21:15
:-)

Argumentovat na internetu je jako disciplina paralympiady. Muzete vyhrat vsechny zavody, stejne zustanete postizeny...

0 0
možnosti
BM

bm64

26. 3. 2009 14:43
Tak mně ubyl

jeden z pěti oblíbených blogerů. Škoda, Vaše články se mně líbily. Ale máte pravdu, články pro pobavení nebo potěšení aby pohledal. Valí se jako lavina

a není chuť je číst. Tak děkuji a hodně

pohody.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

13. 3. 2009 13:04
chápu,

taky marně hledám své oblíbence a tak nějak mám dojem že hlavně legrace ubylo... je asi čas hledat jinde.

0 0
možnosti
P

PODBIC

5. 3. 2009 10:50
Zdar jak svinˇa

Byl jsem celý metr v nemocnici a po návratu jsem v 9:30 zmaten.Hlavně zdraví a mějte se  fajn.......;-(

0 0
možnosti
V

Vikina

1. 3. 2009 17:46
Jémine, pana Pospíšile,

to mě fakt mrzí. Já k Vám sice nechodil diskutovat, pánžto jsem ještě nedospěl do tak vyrovnaného stádia a raději se peru s hlupáky (tedy z mého hlediska) pod jinými články, ale k Vám jsem zašel vždycky; teda hlavně se poučit. Na karmu u blogerů jsem se tak jak tak nedíval, neboť nikdy mě nenapadlo, že by to reprezentovalo kvalitu. Máte jinak pravdu, že v té dnešní záplavě šlánků už také hodně váhám, na co vlastně kliknout, a tak mám pár svých oblíbených, které a) zesměšňuji a posmívám se jim, b) škádlím a zlobím je, c) chválím či diskutuji, d) jen čtu. Takže doufám, že si to ještě rozmyslíte. Zdravím - Vikina

0 0
možnosti
ZZ

zajicodvedle

1. 3. 2009 10:19
škoda, škoda

ale nerozumím důvodu, proč tak najednou. Jsou v tom nějaké zákulisní techtle mechtle, kterým čtenář nerozumí? Jsem stejně jako enden z blogu lidovek, na vašem idnes čtu vás, Havlíka a Renatu Francovou. Karmu jsem vám klikla už včera, ale teprve dneska jsem se opravdu přesvědčila, že to myslíte s tím odchodem vážně a moooc mě to mrzí. Doufám, že budete mít alespoň svůj soukromý blog a že dáte nějak vědět. Já patřím taky do té malé skupiny blogerů, co se zásadně vyhýbají politice a tudíž počítám s nižší čtenosstí. Doufám, že tohle není důvod vašeho odchodu. Mějte se a těším se, že vás budu moct zase číst!V

0 0
možnosti
V

Vikina

1. 3. 2009 17:38
Re: škoda, škoda

Tak Pospa, Havlík a zejména oseklá Renátka, to je opravdu zvláštní kombinace ;-D. I když, pravda, čtiví jsou všichni. Ale zatímco Pospa hladí po duši, Renátka si spíše koleduje, hihi, raději nenapíši, o co :-P.

Jinak, právě včera se mi dostalo potvrzení, že admini zřejmě manipulují s karmou a účelově umísťují některé články svých dobře zapsaných přátel do výběru. Pak už i chápu tu vysokou karmu některých VIP blogerek (tedy zvláště jedné, i když tam jsou asi v akci i jiné pomocné síly).

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy