Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Byla krásná, byla milá…

Tahle slova Jiřího Suchého mě napadla, když jsem tu ženskou poprvé spatřil. Na první pohled na ní bylo všechno akorát, ale při bližším ohledání se to zvrtlo.

Na prvni pohled je vsechno jak ma byt, pri pozornejsim pohledu vsak je vsechno prilis velke. Ale jinak je to nejkrasnejsi babicka na svete. Tina Turner je jiny model.

Měla všeho moc, samozřejmě ne těch druhotných sexuálních znaků, na které jste hned pomysleli, chlapi jako ženské, když jsem vyslovil obrat „všeho moc.“ Já její tělo ještě neviděl, jen jsem přistoupil blíž a chvilku s ní zapředl řeč. Měla velké oči, velké rty, velké ruce s velkými prsty. Těma rukama mně připomněla ruce paní Heleny Fibingerové, která v plném tréninku také mívala takové velké ruce s výraznými žílami. Ostatně i já jsem je míval. V plném tréninku. Dnes mají zdravotní sestřičky na interně problém na mých farářských ručkách nějakou  žílu vůbec najít.

Tahle Vendulka utěšitelka rukama připomínající paní Helenu, měla obličej dimenzovaný na pozorování z větší vzdálenosti, něco jako paní Sophia Loren, na jejím obličeji také je všeho moc, i když krásného, ale ruší to svou neúměrou ke zbytku tváře. Některé ženy prostě jsou okaté, nosaté nebo rtaté. Ale to se mně líbí. Rtatá žena. Může-li žena být okatá, dozajista může být i rtatá. I když to zní jako troubení halali. Jen hulvát by řekl o ženě, že je pyskatá. To teprve by si chlíváci užili, žejo?

Ale k jinému tématu, kdysi jsem komusi vyčítal, že mně neodepisuje na mé mejly, lál jsem mu a přirovnával jej k jiným lenochům, kteří by rádi četli ale nechce se jim přemýšlet, čím ze sebe by bližního podarovali, lál jsem, že nepíše, a znectil jsem jej slovy: „Já už si myslím, že ses zařadil mezi ty, co jim třikrát napíšu a za to dostanu nazpět obrázek nějakého obdivuhodně zamrzlého jezera nebo nějaké obdivuhodně kozaté baby (to podle pohlaví oceňovatele), dokonce si někdy připadám jako Tom Sawyer nebo Rebecca Tatcherová, kteří sbíráním obrázků, které jim rozdával pan učitel za jejich skvělé výkony ve výuce, si vydělávali na nějakou brožovanou bibli.“

Dobrá věc se podařila a mně se podařilo ho vyprovokovat k reakci: „Docela mě pobavil ten povzdech ohledně obdivuhodně zamrzlých jezer a obdivuhodně kozatých bab, tristní, ale přesné. Jenomže to máš těžké, málokdo se opováží něco svého ti napsat, dnešní emailový člověk by taky mohl zjistit, že jeho aktivní slovní zásoba čítá 200 slov, a to není příjemné a povznášející zjištění. A už vůbec je málokdo schopen něco publikovat, to už musí být vážnější diagnóza, což také povážlivě zmenšuje procento pravděpodobnosti odpovědi. Tak mě napadá, ono to ani nebude tak tím, že bys chtěl číst něčí bláboly, že ono to bude spíš tím, že ti nikdo už několik dní nepochválil tvého Jiřánka, žejo?“

No a tak jsem přišel o dalšího korespondenta, s ním už si nikdy psát nebudu, nikdy a nikdy, nebudu a nebudu. Ale kdyby se ozval, ještě bych mu rád něco objasnil, ale sám se neozvu. Mám svou hrdost a urážky za hrob se neodpouštějí. A tak mně zkrátka nikdo nepíše a já jsem také přestal psát, dílem také protože si píšu se spoustou jiných, kteří se mně ve schránce pomnožují jako mikrobi na živném roztoku v Petriho misce, tak se v tom nánosu hrabu jako Háfiz v koránu (to byl veliký znalec a vykladač súr, všichni za ním chodili o radu, jen u nás získala tato vazba, ostatně jako spousta jiných, zřejmě proto, že o Háfizovi a jeho erudici v našich zeměpisných šířkách málokdo ví, značně pejorativní příchuť) ale zase nutno říct, že se zdokonaluju.

A v neděli už jsem si jen zašel trošinku na vzduch, na kopce nad město, byl krásný mrazivý jarní den, v příkopech leželi zmrzlí ptáci, šílenci na běžkách pajdali v přemrzlých stopách, všechno bylo jak má být a já střídal nohy v pravidelném rytmu dospělého muže, kterého dobové tance už pranic nelákají. Jen mně nešla z hlavy ta rtatá.

Autor: Jiří Pospíšil | čtvrtek 26.2.2009 9:30 | karma článku: 16,96 | přečteno: 2566x
  • Další články autora

Jiří Pospíšil

Můj zdejší blog mně připomíná

dráždění erotogenních zón frigidní milenky.

28.2.2009 v 9:30 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2252x | Diskuse| Ostatní

Jiří Pospíšil

V žádné kuchyni

by neměla chybět myčka na nádobí, nejlépe nějaká sladká a mladá, která by na sobě měla jen zástěru a nic jiného.

27.2.2009 v 9:30 | Karma: 21,35 | Přečteno: 2780x | Diskuse| Ostatní

Jiří Pospíšil

Také si čtete na záchodě?

Na světě žijí jen dvě základní rasy lidí, žádná bílá, rudá či žlutá nebo černá plemena, jak nás učili v přírodopisu, lidstvo se dělí na dva základní druhy: Ty, co na WC čtou, a ty, co je za to srdečně nenávidí.

25.2.2009 v 9:30 | Karma: 20,17 | Přečteno: 2130x | Diskuse| Ostatní

Jiří Pospíšil

Jsme opice chladného Boha.

Tahle věta mě napadla, když jsem četl lákání přítele k práci s hudbou na počítači. Psal tehdy: „Na počítači můžeš zkoušet komponovat třeba pro celý symfonický orchestr, nahrávat si sám klidně pětičlenný pěvecký sbor a pak si tam nastavit akustiku jako v chrámu. Dokonce si můžeš vybrat v kterém.“

24.2.2009 v 9:30 | Karma: 12,80 | Přečteno: 1511x | Diskuse| Ostatní

Jiří Pospíšil

Kdybych žil ještě jednou,

dopustil bych se týchž hloupostí a chyb, ale snažil bych se je udělat dřív.

23.2.2009 v 9:30 | Karma: 14,24 | Přečteno: 1436x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jako prd do Stromovky, posmívá se Fico slovenské sbírce pro Ukrajinu

29. dubna 2024  10:08

Slovenský premiér Robert Fico označil úspěšnou sbírku na munici pro Ukrajinu, ve které Slováci už...

„Islamisté si tu dělají, co chtějí.“ V Hamburku žádali zřízení chalífátu

29. dubna 2024  9:54

Víkendová demonstrace radikálních muslimů v severoněmeckém Hamburku, při které účastníci požadovali...

Královéhradecký kraj opět očekává těsný souboj ODS s hnutím ANO

29. dubna 2024  9:50

Billboardy a plakáty už několik dnů patří kandidátům červnových voleb do Evropského parlamentu. A...

Žena, kterou ve žďárském útulku surově pokousal pes, v nemocnici zemřela

29. dubna 2024  9:48

Svým velmi vážným zraněním podlehla dvaašedesátiletá žena, kterou v půlce dubna napadl v psím...

  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy