Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sorgedoktor

22. 2. 2008 18:42
Autore,Vy jste mezi blogaři vskutku hvězda.

No a když jde moravák na jedno, to je co??

0 0
možnosti

pospa

23. 2. 2008 7:22
Re: Autore,Vy jste mezi blogaři vskutku hvězda.

díky, bez ironie

já nevím, kolik jich vypije, když jde Moravák na jedno ale já každému říkám, že jedno je moc a deset je málo, na řízení auta je opravdu jedno moc a na napití je deset málo, u mě alespoň...

ale vím o případu, kdy si myslivci u nás ve vesnici vyměnili po poslední leči auta a teprve ráno si je šli vracet, když zjistili podle SPZ (sic!!!), že v noci přijeli cizím

flinty si chodí vyměňovat skoro po každém honu, který končí v hospodě, to je houska, ale být tak namol, že si vymění auta, to je mazec

ještě jednou dík

0 0
možnosti
D

dxb

21. 2. 2008 19:01
taky se stane

Vzpominam jak jsem jako velka svetacka vesla do obchodu v Praze s otazkou prosim Vas shanim nejaky " gate' " neco mi na tom nesedelo, ale zaboha jsem si nemohla vzpomenout jak se reknou ;-Dkalhoty.....jak ti zobak narost...

0 0
možnosti

Jana

22. 2. 2008 7:21
Re: taky se stane

Mám skoro totožný zážitek, jen jsem v pražské Kotvě na prodavačku vybalila: "jedny dámské ŚTRAMPLE" - když jí oči vypadly málem až na pult, začala jsem usilovně přemýšlet, jak se to vlastně řekne česky a po chvíli ze mě vypadly SILONKY :))))), to už byla úplně hotová! nakonec jsme se po delší snaze a spíše neverbálí :)))) komunikaci dobraly k oboustrnně srozumitelnému výrazu PUNČOCHÁČE :)))))))))

Dík za krásný článek a stejně krásnou diskusi.

0 0
možnosti

Tausret

21. 2. 2008 16:25
Skvěle jsem se pobavila, díky, a přitom jsem si

připomněla babičku (z moravského Slovácka) a její okřídlenou větu:" Liščím ti jednu zmrzuým šúchem po rypáku", přeloženo do češtiny - dostaneš ránu zmrzlou botou přes hubu. Pamatuji si i další perly - šajvrla, miščáfla, šnuptychl....R^

0 0
možnosti

dláskal

21. 2. 2008 15:00
češtinářka z gymplu

souško profesorko, chcel bych se omluvit, jsem se nemohl připavit, protože sme homévali vokna.

UMÝVALI JSME OKNA nováku!

no dyť říkám homévali sme vokna

UMÝVALI JSME OKNA nováku!povzdych, no, a to vám trvalo tak dlouho?

dyž my sme hovévali i rámy

0 0
možnosti

kočkakočka

21. 2. 2008 16:09
Re: češtinářka z gymplu

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Djeda

21. 2. 2008 14:48
Od Jaroměře

,směrem k "Podkerkonoší" (Podkrkonoší) ,se za mých časů vařívaly "kudlivandy" (bramborové knedlíky) s "prclivandou" (povidlovou omáčkou). Jinak  článek je jednoznačně "karma" a vrátil mě do jiné doby. A dík za krásnou a bohatou diskuzi ,která na rozdíl od jiných je "vo něčem".

0 0
možnosti

inedible

21. 2. 2008 12:20
mi se moc libi otazka

"zkama si". ucitelku cestiny z ni braly mory ;-D

0 0
možnosti
JN

quaz

19. 10. 2008 17:16
Re: mi se moc libi otazka

Mne to pripada normalni, ja treba zadnou jinou ekvivalentni otazku ani neumim moc pouzit :)

0 0
možnosti
D

dxb

21. 2. 2008 11:32
hafo taky dobra mira

pardon hafo literatury

0 0
možnosti
D

dxb

21. 2. 2008 11:30
fajn

..a moto'zek znate?

Muj dedo'sek rikal nece'pre tu vodu nebo hrnycek , srdycko a tylko jako tilko.

Maminka dycky musi pozumevat zeme a svica vyho'da' ...

Taky nekdy neco delame zara'z mysleno spolecne.

....a tak si zijem na morave... k tomu spostu literatury...[>-]V

0 0
možnosti
JT

Hijoši

21. 2. 2008 10:32
V Holomóco...

... oni jijó - oni jí. Koncovka "jó" se přidává ke všem slovesům: dělajó, jijó, hrajó atd. http://www.olomouc.com/hanactina/

0 0
možnosti

karaho

21. 2. 2008 10:01
Nejkratší sloveso

JE "Í" myšleno jako "jí".

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy