Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BB

Brainwashed Bunny

17. 8. 2008 21:48
Zabavne.

Vsak vite, dve ponozky plus jedna pracka a jedna susicka se rovna ? Jedna ponozka.

Vzdycky si chudinku osamelou ponozku schovavam v touze, ze se shleda s dvojnici, cele mesice ji schovavam. A az se unavim a vyhodim ji, ejhle, najednou najdu dvojnici! ach jo.;-D

0 0
možnosti
MZ

Zakov

17. 8. 2008 21:35
Krasne.

Vase clanky jsem objevil az dnes. Precetl jsem zatim ctyri. Vsechny byly nadherne a potesily, ale tento me skutecne dostal. Na konci clanku jsem brecel smichy a nemohl ho ani docist. Skutecne skvele!

0 0
možnosti
I

ignorantka

12. 8. 2008 17:34
rozdavate smich. diky.

R^;-DV

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

12. 8. 2008 14:56
já bych měla

nějaký do komise....

0 0
možnosti
E

eNden

12. 8. 2008 11:19
Ponožkové regee

Vaše články jsou čím dál lepší. Kam až s tím hodláte dojít ? ;-DV;-D

0 0
možnosti
P

pospa2006

12. 8. 2008 13:00
Re: Ponožkové regee

Dojit hodlám stále co nejvíc a nejdál.

ale vážně, odpověď na vaši otázku je stejná jako na otázku, jestli to vesmír myslí vážně

0 0
možnosti
PZ

p-e-t-t-a

12. 8. 2008 11:17
Dokonale jsem se pobavila

R^R^R^ Díky a karma :-) Petra

0 0
možnosti
H

hoky

12. 8. 2008 10:41
moje řešení

taky nám pračka "žere" ponožky. Řeším to tak, že kupuji vždy cca. 5 párů stejných ponožek. Objeví-li se díra či zmizí-li nějaká, vždy nějaký pár(y) poskládám. Po čase, když zbyde jen jediná, tak ji vyhodím.

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

12. 8. 2008 11:58
Re: moje řešení

Taky jsem to dělávala, ale tohle problém spíš zkomplikuje - každý použitý pár se totiž vypere a sepere jinak, takže opět dospějete k 5 párům různých ponožek. A párování je ještě komplikovanější tím, že pak musíte dohledávat podle odstínů, nejen podle barvy či vzoru.

0 0
možnosti
P

pospa2006

12. 8. 2008 10:37
tak teď nevím

jestli mám otevřít ten obchod s čerstvě vylíhnutými kusovkami (neměl by to být takový problém, dnes v době interneteových babybazarů) nebo raději založit výzkumák zabývající se nihilací pletenin, či nakonec nemám-li si jako jediný chlap mezi vámi, dámy,  otevřít kurz nauky o pukavcích a nemožnosti z nich něco vysedět;-)

kdyby se vyhlásilo pátrání a skutečně důsledně se provedlo, všechny ponožky by vyplavaly na světlo boží, pevně věřím, že moje ponožka sdílí sousedovu skříň zároveň s kalhotkami mé ženy, když se dělají dvě věci současně, snadno se to splete, ženy to prý zvládnou (já o tom dost výrazně pochybuji), proto chlapi dělají vždy jen jednu věc a až ji ukončí, zahájí jinou činnost, jen tak se jim nemůže stát, že by své trenýrky našli u souseda (teda až na výjimky)

0 0
možnosti
T

Tausret

12. 8. 2008 10:26
No jo,

ale pořád čekám na vysvětlení, kamže mizí ten původní ponožkový jedinec? Nad touto záhadou bádám už dlouhá léta, zatím bez úspěchu... Už jsem podezírala mimozemšťany, černé díry, dokonce jsem  ty chudinky podezírala ze sebevraždy...;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy