Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

tekanna

28. 2. 2009 21:50
Ale néééé...

:-(

Opatrujte se! Já si Vás najdu. Myslím, že nemluvím jen za sebe... :-)

Mohu? V Sursum corda!

0 0
možnosti
R

RepairDiablo

28. 2. 2009 21:40
A sakra!

Někdy někde příště...snad se s vámi ještě setkám:-)R^

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

28. 2. 2009 16:19
Kdysi

jsem Vám napsala,že Vaše články mi připadají jako zbytečně popsaný monitor.Ale přesto jsem Vás začala číst soustavněji,a i když jsem vám moc nevěřila,líbilo se mi,jak z Vás slova vyvěrají.Připadal jste mi jako ten barokní chrlič na kašnách,co s ironickým úšklebkem chrlí ze svých útrob vodu,Vy myšlenky.Přeju hodně štěstí a NA SHLEDANOU!!!:-)R^

0 0
možnosti
S

sametová

28. 2. 2009 16:14
Rozumím tomu.....

Čtu Vás pravidelně, ale nejsem internetovou diskutérkou, spíše "zažívačem" napsaného, ale dnes se připojím. Rozumím tomu, že Vám v této hospodě přestalo chutnat pivo a tak chcete hledat jiný prostor. Založení vlastních stránek by Vám to možná mohlo splnit - je to jako s vlastní hospodou. Zároveň tím opět otevřete prostor pro setkávání štamgastů a štamgastek, pro které je potěchou zastavit se  "U Pospy" na jedno nebo dvě a kafe s rumem k tomu;-). Ať se Vám daří!

0 0
možnosti

oldiess

28. 2. 2009 12:24
Nepřekombinoval jste to trochu?

"O tom, co zajímá lidi, kteří internet nepoužívají, tam není zmínky" - co by to asi mělo být, co zajímá lidi bez internetu a současně nezajímá ty, co internet používají? Nenapadá mě vůbec nic. Obráceně to chápu, že jim třeba nic neříká karma, na rozdíl ode mě, kterýho třeba potěší když u článku o Leonardu Cohenovi k šesti karmám přibude po měsíci další, sedmá. Jako důkaz, že to zase někoho potěšilo. Jinak se musím přiznat, že mě potěší každej den spousta článků, např před pár minutama Italská prsíčka. Ale možná mám jen menší nároky.;-D

0 0
možnosti
DK

drkva

28. 2. 2009 12:19
S těmito myšlekami

se potýkám týden co týden a článek podobného ražení jsem už měl (a mám) připravený ve virtuálním šuplíku... Na rozdíl od Vás snad ještě chvíli posečkám s jeho zveřejněním, i když ona "Svatá liga" kamarádíčků, patolízalů a vzájemných vlezdovítečeho, o které píšete, ze mě saje energii a elán stále víc... Stačí se mrknout na interní diskuse v administraci blogu... Věřím, že psát nepřestanete. Kvasňa

0 0
možnosti
AB

abarila

28. 2. 2009 12:22
Re: S těmito myšlekami

R^A doufám, že vy taky ne.

0 0
možnosti
RK

ginera

28. 2. 2009 11:17
Můj milý autore,

milý a občas pěkně ješitný pospo - poprvé a asi naposledy si dovoluji tohle intimní:-)oslovení. Děkuju za všechny Vaše blogy, které byly jako pohlazení( i když jednou jste mě šíleně míchnul, ale to až v diskusi:-))Stejně si myslím, že nepsat nevydržíte a brzo si Vás s Helgou 1 někde najdu....ReginaV

0 0
možnosti
E

eNden

28. 2. 2009 10:50
Máme úplně stejné

myšlenky. Píšete to za mě. Jsem ve stejném rozpoložení. Na stránkách kde píšu já, je to podobné, možná ne tak jako zde, ale dohání se pečlivě.... Navíc mi přijde opravdu smutno, čeho všeho jsou lidi schopní udělat,  pro zvýšení karmy. Dokonce i s dopomocí administrativy...

Rozumím vám a budu si vás čítat zpětně. Kdybyste vydal knížku, nezapomeňte na mě. Bude to na oplátku :-))));-(

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

28. 2. 2009 10:29
Skoro

jste mne dohnal k slzám ;-D.

0 0
možnosti
G

grinderman

28. 2. 2009 10:08
Dekuji a snad nekdy jindy a jinde nashle.

tim ovsem zmizel posledni duvod proc navstevovat idnes stranky.:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1239x
Miluje pravdu natolik, že si ji sám vymýšlí včetně citátů.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy